M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pepsi wraca w oldskulowej odsłonie

Katarzyna Woźniak | 21 października 2015, 06:00

Limitowana edycja Pepsi w odsłonie z lat 80. trafia na sklepowe półki i będzie wspierana promocją konsumencką.

Pepsi (PepsiCo) w limitowanej edycji z lat 80. powraca na sklepowe półki. Będzie można ją nabyć w puszce i w butelce z logo vintage.  
Dodatkowo w ramach promocji "Legendarna Edycja Pepsi” konsumenci mogą wygrywać nagrody, w tym T-shirt z logo Pepsi w stylu vintage.

Od 2 listopada do 31 grudnia br. w ramach promocji konsumenci mogą wymienić zakrętki na wspomniany T-shirt z logo Pepsi w stylu vintage. Można też otrzymać butelkę Pepsi o pojemności 0,5 l.
Aby wziąć udział w zabawie, należy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7Up oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Kolportera w całej Polsce.
Powrót legendarnej Pepsi z lat 80. oraz promocja "Legendarna Edycja Pepsi” będą wspierane kompleksową kampanią marketingową. Za spot reklamowy odpowiedzialna jest agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań w internecie przygotowało Digital One, a za działania public relations odpowiada Questia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,