Kraj

Powraca "Zimoaktywna" kampania Continentala

Kampania jest realizowana we współpracy z działem projektów Media Impact oraz agencją The Boom.

Po raz drugi Continental zachęca do wymiany opon na zimowe w kolejnej odsłonie kampanii “Zimoaktywni”. W tegorocznej odsłonie projektu pojawiają się czterej bohaterowie specjalni – to “pracownicy” polarnego serwisu Continental. Niedźwiedź Polarny Waldek, Pingwin Zbyszek, Mors Kuba i Lisica Kasia pomagają internautom, służąc radą i wskazówkami. Znany rysownik Henryk Sawka okrasił serwis Zimoaktywni.pl i materiały promocyjne tematycznymi grafikami z postaciami głównych bohaterów.

Elementem dodatkowo angażującym użytkowników jest konkurs internetowy, którego finał rozgrywa się na antenie radia RMF FM. Uczestnicy konkursu mają możliwość wygrania pięciu kompletów opon zimowych Continental oraz zestawy gadżetów.

Projekt “Zimoaktywni” wspiera ogólnopolska crossmediowa promocja: w kanale online, mobile, w prasie, w wersjach prasowych na urządzenia mobilne, w radiu i serwisach społecznościowych.

Kampania jest realizowana we współpracy z działem projektów Media Impact, który odpowiada za przygotowanie i koordynację działań mediowych, oraz agencję The Boom (wewnętrzną agencję kreatywną Media Impact) odpowiedzialną za całą koncepcję kreatywną.