Przetargi

Universal McCann wygrał przetarg i będzie nadal obsługiwał budżet Polpharmy

Firma farmaceutyczna Polpharma SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swoich marek. Zajmie się tym dotychczasowy dom mediowy obsługujący firmę -...

Firma farmaceutyczna Polpharma SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swoich marek. Zajmie się tym dotychczasowy dom mediowy obsługujący firmę – Universal McCann. Wielkość budżetu nie została ujawniona. Przetarg ogłoszony został na początku września. Oprócz zwycięzcy brały w nim udział domy mediowe: Zenith Media, Macroscope OMD (dawniej Brand & Media OMD) oraz Initiative Warszawa, który niedawno wycofał się jednak z konkursu. Ostatni przetarg mediowy Polpharmy miał miejsce dwa lata temu i wówczas firma również zdecydowała się kontynuować współpracę z Universal McCann. Według szacunków domu mediowego Starlink na podstawie danych Expert Monitora oraz Media Watch wydatki reklamowe Polpharmy w ub.r. wyniosły ok. 28 mln zł. Najmocniej wspierane były marki: Pyralginum, Ranigast, Polopiryna, Scorbolamid, Etopiryna. (PM)