Kraj

Rusza kampania reklamowa i promocja Frosty

Bydgoska firma Frosta Sp. z o.o., producent produktów rybnych pod marką Frosta, przygotował wizerunkową i promocyjną kampanię reklamową oraz promocję...

Bydgoska firma Frosta Sp. z o.o., producent produktów rybnych pod marką Frosta, przygotował wizerunkową i promocyjną kampanię reklamową oraz promocję konsumencką. W przyszłym tygodniu w głównych stacjach telewizyjnych ruszy intensywna kampania reklamowa – ma ona mieć charakter wizerunkowy, ale jest także wsparciem promocji konsumenckiej pod hasłem “3 życzenia do Złotej Rybki”. W wybranych kinach prowadzona będzie przez 9 tygodni kampania promocyjna. Aby wziąć udział w loterii, należy zbierać kody kreskowe z opakowań (w promocji biorą udział wszystkie produkty rybne Frosty). Nagrodami są: aparaty fotograficzne HP, zestawy kina domowego Philips, odtwarzacze IPod Apple, zestawy klocków Lego, konsole do gier Play Station2 (i gry), zestawy kosmetyków Vichy, talony do sieci Empik albo dowolnie wskazana nagroda o wartości 1450 zł. Dodatkowo w opakowaniach promocyjnych Złotych paluszków rybnych producent umieścił nagrody gwarantowane. Frosta przygotowała 100 nagród o łącznej wartości 145 tys. zł brutto. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Graf z Torunia, natomiast planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy MPG Media Planning Group. Wcześniej Frosta współpracowała z Brand & Media OMD (obecnie: Macroscope OMD). (MB)