Kraj

Maspex rozpoczął relaunchową kampanię telewizyjną Mlekołaków

Wystartowała kampania telewizyjna związana z relaunchem Mlekołaków (Grupa Maspex Wadowice). Najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję Euro RSCG Warsaw wykorzystuje...

Wystartowała kampania telewizyjna związana z relaunchem Mlekołaków (Grupa Maspex Wadowice). Najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję Euro RSCG Warsaw wykorzystuje nowy motyw kosmicznej krainy Mlekolandii i walki w kosmosie z czarnym charakterem Hironem. Reklamy prezentują też nowe odmiany Mlekołaków – Choco Rockets i Cini Stars. Dyrektorem kreatywnym pracującym przy kampanii jest Jacek Maciejewski, natomiast dyrektorami artystycznymi Sylwia Rękawek i Mariusz Brochacki. Kampania jest obecna w Polsacie, TVP, Fox Kids, Cartoon Network i Mini Max. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Warszawa. (TW)