Kraj

Kolejny etap kampanii Nutelli [wideo]

Akcja "Powiedz to z Nutellą" będzie silnie wspierana w mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_EzE_Jq9U1w%22%7D
Dzięki nowej promocji marki Nutella (Ferrero Polska) konsumenci mają możliwość wyrażenia swoich uczuć lub powiedzenia czegoś miłego swoim bliskim poprzez zamówienie personalizowanych etykiet na słoiki. Aby otrzymać dedykowaną etykietę, fani marki powinni kupić 350-g lub 600-g słoiczek Nutelli. Na opakowaniach znajduje się kod promocyjny, który należy wpisać na stronie Nutella.pl, gdzie znajduje się aplikacja pozwalająca na stworzenie dedykowanej etykiety. Każdy kod uprawnia do stworzenia dwóch personalizowanych etykiet, które konsumenci dostają gratis drogą pocztową.

Aktywacja “Powiedz to z Nutellą” potrwa do połowy stycznia 2016 r. Wspiera ją akcja promocyjna – w telewizji, kinach oraz na kanałach VoD będzie można zobaczyć specjalnie przygotowane spoty. Komunikacja jest wspierana również kampanią outdoorową (na nośnikach citylight, w komunikacji miejskiej oraz w warszawskim metrze), internetową oraz w social mediach.

Spot TV przygotowała agencja Erste Liebe Film, za kreację odpowiada agencja Lowe Warsaw. Za strategię i realizację działań w social mediach odpowiada agencja Lubię To – Linked by Isobar, natomiast działania mediowe zaplanował i realizuje dom mediowy Vizeum Polska.