Kraj

Electrolux w kampanii przekonuje, że dba o pranie

Działania reklamowe prowadzą agencje z ZenithOptimedia Group.

Electrolux wprowadził na rynek nową pralkę UltraCare Eco, która – według deklaracji producenta – zużywa o 50 proc. energii mniej niż modele A+++ i oferuje wiele opatentowanych funkcji zapewniających ochronę delikatnych ubrań.

Zalety pralki UltraCare Eco będzie podkreślać kampania reklamowa obejmująca prasę (magazyny kobiece i wnętrzarskie) i internet (kampania display w portalach horyzontalnych, YouTube, Facebook). W ramach kampanii powstały także wideo poradniki na temat prania, podpowiadające m.in. jak ekologicznie i oszczędnie prać, jak optymalnie wykorzystać funkcje pralki, jak prać obuwie itd. Ich tematy dobrano na podstawie najczęstszych wyszukiwań w Google na temat prania. Część wideoporadników powstała we współpracy z popularnymi blogerkami modowymi (Fashionelka, Styloly, Agnesa Adamczak, Black Dresses), które w opowieści o swoich ulubionych ubraniach i o tym jak o nie dbają, wplotły porady dotyczące sortowania ubrań przed praniem, prania delikatnej bielizny, jedwabiu i wełny.

Za realizację kampanii odpowiadają agencje należące do ZenithOptimedia Group: Newcast (koncepcja, kreacje prasowe i internetowe, produkcja wideoporadników, współpraca z blogerkami), Zenith (planowanie i zakup mediów) i Performics (kampania w YouTube i Facebooku).