Kraj

S4 organizuje specjalną akcję dla marki Remington

Rusza wsparcie Arktycznego Wyzwania Remington.

Remington organizuje konkurs, który jest częścią promocji konsumenckiej skierowanej głównie do mężczyzn. Akcja potrwa do 1 stycznia 2016 r. Mechanika konkursowa związana jest z zakupem jednego z promocyjnych produktów, m.in. maszynki do strzyżenia włosów, golarki lub trymera. Kolejny krok polega na zarejestrowaniu paragonu potwierdzającego zakup produktu na landing page’u akcji www.arktycznewyzwanie.pl. Pierwsze 2 tys. osób otrzyma w prezencie turystyczną golarkę. Dodatkowo konsumenci, którzy chcą walczyć o nagrodę główną, muszą wykonać zadanie konkursowe: “Przekonaj nas, że pasujesz do arktycznej załogi Remington”. Zadanie może być wzbogacone materiałem filmowym lub zdjęciem. Autorzy dziesięciu najbardziej kreatywnych wypowiedzi spędzą tydzień pełen mocnych wrażeń na Spitsbergenie – największej wyspie w Norwegii.

Wsparciem akcji będzie kampania online, w tym działania w social mediach oraz materiały POS. Za kreację i realizację Arktycznego Wyzwania Remington odpowiada agencja reklamowa S4.