Kraj

Fiszki Frosty od GoldenSubmarine

Firma edukuje konsumentów.

Ruszyła kampania internetowa zatytułowana “Fiszki Frosty” przygotowana przez agencję GoldenSubmarine. Jej głównym założeniem jest poszerzenie wiedzy konsumentów na temat produktów Frosty oraz o polityce marki.

Na stronie www.fiszkiforsty.pl został wykorzystany motyw fiszek – małych, odwracanych karteczek, które często służą pomocą przy nauce języków obcych. W przypadku Frosty pokazują one odbiorcom, co kryje się pod hasłem “100% naturalnego smaku”.

Kampania jest powiązana kontekstowo ze spotem TV marki Frosta, w którym konsumenci są informowani o idei “100% naturalnego smaku”. O kampanii informowaliśmy 22 października br. w MMP24, za jej kreację odpowiada agencja Wire z Hamburga, a za zakup mediów – ZenithOptimedia, działania PR realizuje zaś agencja JBcomm.

O innych działaniach komunikacyjnych producenta piszemy poniżej w serwisie krajowym.