Kraj

Prudential zachęca do oszczędzania na emeryturę

Ubezpieczyciel ruszył z nową kampanią reklamową pt. "Młodzi bogowie".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fw3bRkXJ_Xzo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma ubezpieczeniowa Prudential ruszyła z nową kampanią reklamową pt. ”Młodzi bogowie”. Chce zachęcić Polaków do oszczędzania z myślą o emeryturze. Uświadamia, że według przewidywań specjalistów dzisiejsi trzydziesto-, czterdziestolatkowie mogą liczyć na emeryturę w wysokości zaledwie ok. jednej trzeciej pensji. „Młodzi bogowie”, o których mówi kampania, zarabiają, wydają, mają rodziny, cieszą się życiem i – niestety – nie myślą o tym, jaka przyszłość ich czeka. Dlatego Prudential zachęca do zadbania o oszczędności na emeryturę i promuje jeden ze swoich produktów – premiopolisę Emerytura Bez Obaw.

Telewizyjne spoty reklamowe będą emitowane zarówno w głównych ogólnopolskich stacjach, jak i kanałach tematycznych. Media mix kampanii obejmuje również reklamy w internecie i inne działania online, w tym także w social mediach. Prudential planuje także publikację reklam prasowych w wielu tytułach, w tym lifestyle, kobiecych, motoryzacyjnych, dziennikach ogólnopolskich oraz magazynach podróżniczych i tygodnikach opinii. Kampanię wesprą działania public relations związane z wynikami badania opinii Polaków na temat ich postaw wobec przyszłych emerytur oraz aktywna promocja w mediach społecznościowych.

Kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa. Reżyserem spotów reklamowych jest Sebastian Pańczyk, wyprodukował je zaś dom produkcyjny Papaya. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Media Vest Group (Starcom). Jak informowaliśmy w MMP24.pl 21.10 br. Prudential prowadzi obecnie przetarg mediowy.

Obecna kampania ma potrwać przynajmniej do końca bieżącego roku.