Ruszyła kolejna odsłona kampanii employerbrandingowej “PZU. Przyciągamy najlepszych”. Firma zachęca profesjonalistów do pokazywania się z najlepszej strony podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w ramach konkursu w Instagramie. Kampania będzie widoczna w największych portalach: Gazeta.pl, Biznes.interia.pl, Biznes.onet.pl, Money.pl, Rp.pl, Parkiet.com, a także na platformach VoD (spot w TVN, TVP i Onet), w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram) oraz kanałach mobilnych. Potrwa do 30 listopada br.
Wraz ze startem kampanii uruchomiony został profil Instagram.com/pzukariera, za pośrednictwem którego można śledzić pierwsze kroki w PZU bohaterki o imieniu Maja. Internauci zachęcani są także do prezentowania swoich zawodowych atutów w formie zdjęć z hasztagiem #najlepszastrona. Zdjęciom towarzyszyć musi opis wyjaśniający czemu dana cecha jest ceniona przez pracodawców. Na zwycięzców konkursu czeka iPhone 6 i 15 bonów o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepach Zara.
Do współpracy przy kampanii zaproszono także blogerów, którzy w autorskich tekstach odkryją przed czytelnikami swoją profesjonalną stronę. W akcji wezmą udział Paulina Basta (Paulinabasta.com), Anna Kowalczyk (Boskamatka.pl), Justyna Mazur (Krotkiporadnik.pl), Michał Fedorowicz (Kulturawplot.pl), Tomasz Saweczko (Facetemjestem.pl) oraz Marcin Iwuć (Marciniwuc.com).
Kampanię dla PZU realizuje agencja VML Poland. Media dla ubezpieczyciela planuje i kupuje SMG.