Kraj

Bonduelle reklamuje nowości [wideo]

Po raz pierwszy marketer wchodzi z reklamą do kina.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5qOrhhGMtiQ%22%7D
Bonduelle wprowadza dwa nowe produkty – warzywa gotowane na parze (w puszce) oraz warzywa już przygotowane na parze (mrożone). Nowości będą reklamowane w telewizji  do świąt Bożego Narodzenia. Dodatkowym wsparciem będzie kino (sieć Cinema City), internet i punkty sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Red8. Media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.