Kraj

Tetley realizuje projekt promocyjny m.in. w oparciu o sponsoring serialu w TVP

Firma Tetley Polska rozpoczęła jesienną promocję herbat Tetley, której celem jest wzmocnienie sprzedaży i zwiększenie penetracji produktu w gospodarstwach domowych....

Firma Tetley Polska rozpoczęła jesienną promocję herbat Tetley, której celem jest wzmocnienie sprzedaży i zwiększenie penetracji produktu w gospodarstwach domowych. Konsumenci mogą zebrać kolekcję trzech kubków z motywami herbacianymi wykorzystanymi w ubiegłorocznych spotach reklamowych. Promocję wspiera reklama telewizyjna przygotowana przez agencję reklamową PZL i dom mediowy Optimum Media OMD. Kampania reklamowa potrwa do połowy listopada br., a promocja do wyczerpania zapasów. Tetley rozpoczął także sponsoring serialu “Na dobre i na złe” w TVP2. Jego logo będzie widoczne przy tym programie przez najbliższe kilka miesięcy. W okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia Tetley rozpocznie cykl programów promocyjnych w punktach sprzedaży, planuje także obecność reklamową, choć szczegóły tych planów nie zostały ujawnione. Zdaniem Michała Cichockiego, odpowiedzialnego za marketing marki Tetley, brand ten umocnil swoją pozycję na rynku herbaty w Polsce dzięki wprowadzeniu w ub.r. marki Tetley Earl Grey Strong. W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma zwiększyła sprzedaż o 20 proc., podczas gdy cały rynek herbaty wzrósł o 8 proc. i wynosi obecnie ok. 30 tys. ton (dane Tetley Polska). (MKS)