Kraj

Radio Zet startuje z kampanią

Dzisiaj rozpoczną się wielokanałowe działania stacji, a hasło przewodnie to "Radio Zet się udziela".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbSofAulP5SA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Dziś startuje wielokanałowa kampania Radia Zet – flagowej stacji Eurozetu. Obejmie telewizję, prasę, internet, outdoor i sieci kin. Jej hasło przewodnie to “Radio Zet się udziela”.
Stacja stawia na przekaz pozytywnej energii bez względu na wiek słuchacza, a także czas i miejsce (w spocie widzimy nawet kosmonautów).

Spoty będzie można zobaczyć we wszystkich głównych telewizjach i kanałach tematycznych. Kampania obejmie również internet (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, YouTube), prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), sieci kin Multikino, Helios oraz Cinema City, a także outdoor (m.in. wiaty przystankowe i autobusy).

Autorem koncepcji kreatywnej 30- i 10-sekundowych spotów jest agencja Change (Group One). Za reżyserię spotów odpowiadał Szymon Pawlik, produkcję – Studio Garaż, a postprodukcję – Platige Image. W reklamie wykorzystano utwór Madcon “Don’t Worry”. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.