M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Radio Zet startuje z kampanią

Katarzyna Woźniak | 2 listopada 2015, 06:00

Dzisiaj rozpoczną się wielokanałowe działania stacji, a hasło przewodnie to "Radio Zet się udziela".

Dziś startuje wielokanałowa kampania Radia Zet – flagowej stacji Eurozetu. Obejmie telewizję, prasę, internet, outdoor i sieci kin. Jej hasło przewodnie to "Radio Zet się udziela”.
Stacja stawia na przekaz pozytywnej energii bez względu na wiek słuchacza, a także czas i miejsce (w spocie widzimy nawet kosmonautów).

Spoty będzie można zobaczyć we wszystkich głównych telewizjach i kanałach tematycznych. Kampania obejmie również internet (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, YouTube), prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), sieci kin Multikino, Helios oraz Cinema City, a także outdoor (m.in. wiaty przystankowe i autobusy).

Autorem koncepcji kreatywnej 30- i 10-sekundowych spotów jest agencja Change (Group One). Za reżyserię spotów odpowiadał Szymon Pawlik, produkcję – Studio Garaż, a postprodukcję – Platige Image. W reklamie wykorzystano utwór Madcon "Don’t Worry”. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,