Dziś startuje wielokanałowa kampania Radia Zet – flagowej stacji Eurozetu. Obejmie telewizję, prasę, internet, outdoor i sieci kin. Jej hasło przewodnie to “Radio Zet się udziela”.
Stacja stawia na przekaz pozytywnej energii bez względu na wiek słuchacza, a także czas i miejsce (w spocie widzimy nawet kosmonautów).
Spoty będzie można zobaczyć we wszystkich głównych telewizjach i kanałach tematycznych. Kampania obejmie również internet (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, YouTube), prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), sieci kin Multikino, Helios oraz Cinema City, a także outdoor (m.in. wiaty przystankowe i autobusy).
Autorem koncepcji kreatywnej 30- i 10-sekundowych spotów jest agencja Change (Group One). Za reżyserię spotów odpowiadał Szymon Pawlik, produkcję – Studio Garaż, a postprodukcję – Platige Image. W reklamie wykorzystano utwór Madcon “Don’t Worry”. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.