Zagranica

Duracell w stylu "Gwiezdnych wojen"

Za kreację nowej kampanii dla marki baterii odpowiada Anomaly.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYBh0hgP8wWk%22%7D
Anomaly przygotowała kampanię dla marki Duracell. Spot nawiązuje do premiery “Gwiezdnych wojen” i jednocześnie do Bożego Narodzenia. Bohaterem filmu jest chłopiec, który w bożonarodzeniowy poranek ma stoczyć bitwę, żeby ochronić swoją siostrę i rodzinę. Używa świetlnego miecza zasilanego bateriami Duracell. Spektakularny spot został zrealizowany z udziałem profesjonalnych filmowych efektów specjalnych. W tym celu agencja podjęła współpracę z Pacific Rim Studios, która produkuje filmy Shawna Levy’ego, Disneya oraz współpracuje z Lucasfilm. Kampania będzie miała odsłony w internecie, kinach i telewizji.

(Agency Spy)