Kraj

Kasa Stefczyka reklamuje pożyczki

Spot instytucję SKOK-ów pokazuje w domowej, przyjaznej atmosferze, unikając negatywnych skojarzeń.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeZ3A-JrLFAU%22%7D
Rozpoczęła się emisja nowej odsłony kampanii produktowej pożyczki “Ile za ile?” Kasy Stefczyka. 20-sekundowy spot TV emitowany jest w kanałach TVP i Polsatu oraz kanałach pakietu PTV Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV i Puls 2). Ponadto kampanię wspiera 30-sekundowy spot radiowy (emisja w pakiecie RMF3D), reklama w prasie ogólnopolskiej oraz w internecie.
 
Kampania została przygotowana przez agencję Apella SA, która podobnie jak w przypadku wcześniejszych kreacji dla Kasy Stefczyka, opracowała koncepcję przekazu, kreację, scenariusz spotu, materiały na potrzeby reklam w internecie oraz zaplanowała i kupiła media. Nadzorowała także produkcję spotu oraz druk poligrafii.