Kraj

Odsłona kampanii Monster Munch na Halloween

Chrupki w kształcie duchów polecają się na wspólne wieczory.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCrDh6JxIo2Y%22%7D
Marka Monster Munch z portfolio Lorenz wyemitowała odsłonę kampanii chrupek z okazji Halloween.
Marka chrupek powróciła z kampanią na polski rynek w kwietniu tego roku (MMP24 z 8 kwietnia). Nowa odsłona przygotowana jest z myślą o obchodach świąt przełomu października i listopada. Kreację na rynek polski rozwinęła niemiecka agencja Pahnke obsługująca marki producenta. Produkcją zajął się polski dom produkcyjny Film Produkcja, za zakup mediów odpowiada MediaVest.