Kraj

Cartoon Network wprowadza nowe animacje i startuje z kampanią reklamową

Kanał telewizyjny dla dzieci Cartoon Network (właściciel: Turner Broadcasting System Europe Ltd.) będzie sukcesywnie przez kolejne miesiące wprowadzać nowe serie...

Kanał telewizyjny dla dzieci Cartoon Network (właściciel: Turner Broadcasting System Europe Ltd.) będzie sukcesywnie przez kolejne miesiące wprowadzać nowe serie filmów animowanych. Nowe propozycje stacji to kreskówki: “Duel Masters” (od października), “TransFormers Energon” (listopad), “Teen Titans” (styczeń 2005 r.), “Megas XLR” (luty), “Foster’s Home for Imaginary Friends” (marzec) i “Pet Alien” (kwiecień). W najnowszej ramówce stacji znajdą się też kontynuacje dotychczasowych serii, m.in. “Atomówek” i “Star Wars”. – Staraliśmy się dopasować ramówkę do naszej młodej widowni, jednocześnie uwzględniając fakt, że 40 proc. widzów Cartoon Network to osoby dorosłe – powiedziała Helen Lucy, marketing director i channel manager w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Jej zdaniem nowa ramówka pomoże stacji utrzymać pozycję lidera w Europie Środkowo-Wschodniej wśród stacji dla dzieci. Dziś startuje kampania reklamowa Cartoon Network na środkach komunikacji (autobusy, tramwaje) w największych miastach Polski. Strategię i kreację kampanii przygotowała londyńska centrala Cartoon Network. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Kampania potrwa sześć tygodni. Budżet zaplanowanych działań nie został ujawniony. Stacja zakończyła też czwartą edycję konkursu Akcja Animacja skierowanego do uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. – Ponieważ projekt jest w naszym przekonaniu ogromnym sukcesem, będziemy go kontynuować. Już pracujemy nad piątą edycją w przyszłym roku – powiedziała Helen Lucy. (PM)