Kraj

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Radwańska kolejny raz z Amicą
Amica startuje z nową kampanią reklamową dla urządzeń z segmentu małe AGD. Billboardy sponsorskie z udziałem Agnieszki Radwańskiej będą emitowane w stacjach ogólnopolskich: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, oraz w stacjach tematycznych. Dodatkowo Amica postawiła na lokowanie produktu w programie Anny Starmach “Pyszne 25”, emitowanym na antenie TVN Style. Kampania sponsoringowa w telewizji zostanie wzmocniona działaniami w kanałach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, Pinterest). Działania potrwają do 13 grudnia. 

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kreację przygotowała agencja Change. Agencja Get More Social zajmuje się mediami społecznościowymi. Komunikację PR prowadzi Monday PR.