Zagranica

Robot marzy o lataniu w nowej kampanii IKEA

Startuje kampania autorstwa Mother, która ma zachęcać dzieci i rodziców do wspólnych zabaw w domu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fne49jKeQiRk%22%7D
Na Wyspach Brytyjskich wystartowała kampania autorstwa agencji Mother dla sieci IKEA. Jej celem jest zachęcenie dzieci i ich rodziców do kreatywnych działań i zabaw w domu. Bohaterami częściowo animowanego spotu są robot marzący o lataniu i inne zabawki. Celem jest promocja nowej linii produktów, którą wprowadziła IKEA – Lattjo. To linia gier, kostiumów, zabawek i książek, które mają znosić różnice między pokoleniami i ich zadaniem jest wspieranie rozwoju dzieci. Za reżyserię spotu odpowiada Daren Rabinovitch z agencji Encyklopedia Pictura.

(Campaign)