Kraj

Coca-Cola pokazała świąteczny spot

Gigant napojowy gotowy do świątecznych żniw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIt7TQhEa4X4%22%7D
Coca-Cola pokazała wczoraj swój świąteczny spot reklamowy. Zapowiada, że z okazji świąt to dopiero pierwsza niespodzianka od marki dla konsumentów.
Kampania realizowana jest zgodnie z przyjętą strategią “Podaruj radość” i jednocześnie nawiązuje do jej już 20-letniej tradycji obchodów świąt Bożego Narodzenia.
Piosenkę w spocie wykonują Margaret i uczestnicy programu “The Voice of Poland”. Wkrótce reklama pojawi się także w największych sieciach kinowych w Polsce.
W ramach tegorocznej kampanii marka planuje szereg aktywności nie tylko w mediach. Największą niespodzianką i wydarzeniem tej zimy mają być czerwone ciężarówki Coca-Coli, które w ramach ogólnopolskiej kampanii odwiedzą 54 miasta. Kampania pojawi się też na nośnikach outdoor w wybranych miastach. Symbole świąt Coca-Coli pojawią się także na największych portalach internetowych, a nawet na ekranach bankomatów. W punktach sprzedaży przygotowano ekspozycje z kultowymi miniciężarówkami Coca-Cola oraz “Pokoje Świętego Mikołaja” z Mikołajem i Śnieżynką przy kominku. Cola zaprezentuje również specjalną aplikację na smartfony, dzięki której będzie można zrobić zdjęcie w rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Firma przygotowała również świąteczną edycję opakowań z ponad 50 unikatowymi życzeniami.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za działania digital – agencja Next. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.