Kraj

Tomasz Marszałł szefem marketingu w TVN Media

Będzie odpowiedzialny za wdrożenie w TVN kompleksowej strategii marketingowej.

Tomasz Marszałł szefem marketingu w TVN Media
Z dniem 1 grudnia 2015 roku Tomasz Marszałł obejmie stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji w TVN Media sp. z o.o, będącej częścią TVN. Jako szef marketingu Marszałł będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie kompleksowej strategii marketingu i komunikacji w TVN.

Tomasz Marszałł posiada blisko czternastoletnie doświadczenie zdobyte w sektorze bankowym i finansowym. Do TVN przechodzi z PKO Bank Polski, gdzie przez 5 lat zajmował stanowisko chief marketing officera i był odpowiedzialny m.in. za komunikację produktową, komunikację marki, CSR, sponsoring i badania rynku. Przed pracą w PKO BP, w latach 2009 – 2010 zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Wcześniej odpowiadał za działania marketingowe w Grupie UniCredit i Bank Pekao oraz poza sektorem bankowym, tj. w Grupie Vistula, gdzie w 2008 r. objął stanowisko CMO.

Waldemar Ostrowski i Marek Szafarz, którzy ostatnio kierowali marketingiem w TVN, rozstają się z firmą. Ich plany zawodowe nie są znane.