Kraj

Orange prezentuje nowy format reklamowy

Zamiast Rodzinka.pl będzie cała kamienica. Serce i Rozum, kartofel Nju.Mobile i Robert Górski z Orange na Kartę zostają jako odrębne formaty. Za projekt i wdrożenie nowej platformy komunikacji Orange odpowiadają wspólnie m.in. agencje: Publicis, VML oraz Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FigkVP9X578E%22%7D
Operator telekomunikacyjny Orange Polska wprowadza nowy format reklamowy. Zastępuje nim dotychczasowy, w którym występowali aktorzy z serialu TVP pt. “Rodzinka.pl”, czyli Małgorzata Kożuchowska oraz Tomasz Karolak, w roli rodziców trzech synów: Macieja Musiała, Adama Zdrójkowskiego oraz Mateusza Pawłowskiego.

W miejsce tej piątki pojawi się 10 nowych postaci oraz… pies. Tym razem Orange postawił na mniej ogranych aktorów, najbardziej bodaj znaną z nich jest Olga Bołądź (“Czas honoru”, “Służby specjalne“, “Nad życie“). Partnerować jej będą m.in.: Magdalena Popławska (“Bez tajemnic”, “Wataha“, “Król życia“), Piotr Głowacki (“Bogowie”, “Król życia“, “11 minut“, “Karbala“), Tomasz Schuchardt (“Chemia”, “Karbala“, “Jesteś Bogiem“), Filip Opania (“Na dobre i na złe”, “Ojciec Mateusz“) czy Marcin Stec (“Karol – człowiek, który został papieżem”, “Listy do M.“, „Na Wspólnej“, „M jak miłość“).
Dla wszystkich aktorów, jacy pojawią się w nowym formacie, jest to pierwszy udział w projektach reklamowych.
To, co ich łączy, to fakt, że mieszkają w jednej kamienicy, a raczej małym, dość nowoczesnym apartamentowcu (zdjęcia kręcono w kamienicy przy ul. Serockiej na warszawskim Grochowie).
Mamy więc małżeństwo z dwójką dzieci, parę młodych (przed trzydziestką) w związku, trzech studentów w mieszkaniu na poddaszu oraz właściciela bistro na parterze. Każda z postaci ma swój osobny charakter i każda z nich będzie reklamowała różne elementy oferty operatora. Na parterze działa też salon Orange.

Operator chce dzięki nowemu formatowi nadać pozytywny impuls swojej marce.

Orange prezentuje nowy format reklamowy
Jak wskazuje Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska, wraz z nowym formatem reklamowym Orange wprowadza także nowe podejście do planowania mediów: co najmniej tak samo istotne jak klasyczny ATL (telewizja, prasa, radio, kina, outdoor) mają być działania digitalowe. To nie kampanie i projekty internetowe mają być uzupełnieniem czy odwzorowaniem komunikacji np. w TV, ale wręcz odwrotnie. – Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowanie we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką. Świat online ma trwały udział w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze. Jako marketerzy musimy dziś zapomnieć o dawnym podziale na kampanie ATL i digital – przekonuje Patkowski.

Za projekt i wdrożenie nowej platformy komunikacji Orange odpowiadają wspólnie m.in. agencje: Publicis, VML oraz Initiative.

Orange zaplanował, że w pierwszych tygodniach aktorzy z “Rodzinka.pl” (m.in. Kożuchowska oraz Musiał) pojawią się w nowych reklamach, w ramach swego rodzaju wprowadzenia czy raczej fazy przejściowej od starego do nowego formatu.

Za produkcję aktualnej kampanii odpowiada Film Produkcja. Postprodukcją zajęły się Platige Image i Chimney.

Serce i Rozum, czyli bohaterowie marki TP, których po rebrandingu “przygarnął” Orange pozostaną jako osobny format. Podobnie dotychczasowy format drugiej marki operatora, czyli Nju.Mobile. Pozostanie także, przynajmniej na razie, Robert Górski, współtwórca Kabaretu Moralnego Niepokoju, reklamujący oferty Orange na Kartę.