M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza główna odsłona świątecznej kampanii reklamowej T-Mobile

Maciej Burlikowski | 10 listopada 2015, 06:00

Tomasz Kot śpiewa świąteczne hity: "Driving home for Christmas" i "Let it snow".

Operator komórkowy T-Mobile Polska rozpoczyna główną część kampanii świątecznej, która prowadzona będzie w ramach platformy komunikacyjnej "Hity od T-Mobile".

Na potrzeby kampanii powstały dwa nowe 30-sekundowe spoty. W pierwszym z klipów widzowie zobaczą Tomasza Kota podczas przejażdżki na lodowisku, śpiewającego do melodii "Let it snow". Dzięki świątecznej ofercie i bonusom dla stałych klientów w T-Mobile nie musi on już spędzać godzin w kolejkach i pogoni za prezentami, lecz może cieszyć się urokami tego wyjątkowego okresu w roku.

W drugim spocie, którego przewodni motyw muzyczny stanowi melodia "Driving home for Christmas", aktor w towarzystwie Mikołajów wraca do domu na święta. Jest w wyśmienitym humorze, ponieważ dzięki ofercie w T-Mobile ominęła go świąteczna gorączka i każdy znalazł idealne prezenty dla swoich bliskich.

Najnowsze produkcje uzupełnia krótszy, utrzymany w świątecznej atmosferze 15-sekundowy spot produktowy, który prezentuje zestawy świąteczne w T-Mobile. Elementy graficzne i kolorystyka charakterystyczna dla operatora zostały dodatkowo wsparte efektami postprodukcyjnymi.

Nowe spoty reklamowe, które od dzisiaj będzie można obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich, kinach oraz online, wspierają reklamy OOH, jak również dodatkowe działania – w tym radio, kanały społecznościowe, media własne oraz materiały POS w salonach operatora. Kreację do 30-sekundowych spotów w nowej kampanii przygotowała agencja Brigde2Fun, natomiast 15-sekundowe spoty produktowe opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w internecie odpowiada Starcom MediaVest Group (SMG), za działania w mediach społecznościowych zaś agencja Blueberry. Materiały do salonów sprzedaży opracowała agencja G7.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,