M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Payback i BP we wspólnej kampanii

Maciej Burlikowski | 12 listopada 2015, 06:00

Kampania zachęca do zbierania punktów na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube. Za projekt odpowiadają m.in. agencja Kineskop (kreacja), dom produkcyjny High Noon (produkcja) i Performance Media (internet).

Program bonusowy Payback i firma paliwowa BP Polska realizują wspólną kampanię. Ma ona zachęcać uczestników programu do korzystania z promocji punktowych na stacjach BP i wymiany punktów na nagrody.
Spoty reklamowe będą emitowane w kinach sieci Multikino oraz wybranych kinach studyjnych do 24 grudnia br. Reklamy będzie można również zobaczyć w serwisie YouTube. Kampania promowana będzie także poprzez kanały własne Payback, tj. wysyłkę mailingów do uczestników, na stronie Payback.pl i na facebookowym profilu.
Film reklamowy przygotowała agencja Kineskop (kreacja) i dom produkcyjny High Noon (produkcja). Planowaniem kampanii i zakupem powierzchni w sieci kin zajął się bezpośrednio Payback, a za działania w internecie odpowiada Performance Media.
W Polsce Program Payback rozpoczął swoją działalność we wrześniu 2009 r. Obecnie współpracuje z nim blisko 600 firm partnerskich oraz ponad 150 sklepów online. Payback jest częścią Grupy American Express.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,