M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CCC rusza z projektami w galeriach handlowych

Katarzyna Woźniak | 12 listopada 2015, 06:00

Startują rozległe działania wizerunkowo-produktowe sieci.

W największych galeriach handlowych w Polsce wystartowały intensywne działania wizerunkowo-produktowe CCC. Sieć CCC rozpoczyna w ten sposób sezon jesienno-zimowy. W kampanii wykorzystywane są zdjęcia z sesji fotograficznej z ambasadorką marki CCC – Anją Rubik.
Sieć starała się wybrać galerie według klucza handlowej i konsumenckiej atrakcyjności. Zgodnie z obraną wczesną jesienią strategią sieć eksponuje swoje czołowe marki – Lasocki oraz Sprandi. Kampania potrwa ok. 2 miesięcy w blisko 40 najważniejszych galeriach handlowych (m.in. Gdańsk, Katowice, Wrocław, Warszawa, Toruń, Łódź).
CCC SA zapewnia, że jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia oraz jego największym producentem w Polsce. Grupa CCC to ponad 750 sklepów zlokalizowanych w nowoczesnych centrach i galeriach handlowych w 14 krajach, największa fabryka butów skórzanych w Europie, 10 tys. pracowników i blisko 40 mln par butów sprzedawanych w ciągu roku. Firma jest również obecna na innych rynkach: w Czechach, Niemczech, na Słowacji, na Węgrzech, w Austrii, Słowenii, Chorwacji, Turcji, Bułgarii oraz w sklepach franczyzowych na Łotwie, w Rosji, na Ukrainie, w Rumunii. Za kreację i realizację, a także koncepcję akcji promocyjnej z ekspozycją bannerów odpowiada dział marketingu CCC.

Czytaj więcej na temat: , , ,