Telewizja Polsat w III kwartale br. uzyskała 222 mln zł przychodów z reklam i sponsoringu. Oznacza to wzrost o 11,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. (198 mln zł).
Według estymacji domu mediowego SMG (dawniej: Starlink) cały rynek reklamy telewizyjnej w minionym kwartale osiągnął wartość 804 mln zł, co oznacza, że był większy o 6,4 proc. niż rok temu (755 mln zł).
Po dziewięciu miesiącach br. TV Polsat uzyskała łącznie 725 mln zł przychodów reklamowych, czyli o 7,7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 r. (673 mln zł).
Cały rynek reklamy telewizyjnej w ciągu trzech kwartałów był wart 2,787 mld zł, co oznacza wzrost o 4,2 proc. w porównaniu z ub.r.
Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu i Telewizji Polsat, wskazuje, że bardzo pozytywny wpływ na wyniki grupy miały inwestycje (m.in. w programming) kanałów TV4 i TV6, które są w grupie stacji z rosnącą widownią (a co za tym idzie i wpływów reklamowych) nadawanych w ramach naziemnej telewizji (MUX-2).