Kraj

Świąteczna kampania TK Maxx [wideo]

Firma kontynuuje współpracę z domem mediowym Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fszbhr3PmkKg%22%7D
Hasłem przewodnim nowej kampanii TK Maxx jest “Love Your Neighbour – Dla Kochanego Sąsiada”. 40- i 30-sekundowe spoty będą wspierana reklamą w prasie, internecie, mediach społecznościowych i poprzez działania PR (Ogilvy PR).

Kampania została stworzona przez brytyjski zespół kreatywny TK Maxx, we współpracy z agencją Quiet Storm i wyreżyserowana przez Tony’ego Barry’ego z firmy Biscuit. Rozpocznie się 1 grudnia br. Za adaptację spotu oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.