M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Blue Dragon wchodzi w nowy segment

Katarzyna Woźniak | 13 listopada 2015, 06:00

Producent AB Foods chce upowszechnić kuchnię chińską w codziennym gotowaniu i wspiera nowe sosy kampanią.

Firma AB Foods Polska, właściciel marki Blue Dragon, wchodzi w nową dla siebie kategorię sosów gotowych. Poszerza portfolio produktów o cztery warianty sosów gotowych w słoikach - czosnkowy, słodko-kwaśny, 5 smaków i orzechowy.

Marka ma w portfolio produkty charakterystyczne dla kuchni azjatyckiej - dodatki kuchni azjatyckiej, produkty do sushi, sosy do przyprawiania, do gotowania, a także makarony.
Blue Dragon zdecydowała się rozwijać linię sosów do codziennego przygotowania posiłków, co ma być odpowiedzią na narastające potrzeby konsumentów - przygotowania szybkiego posiłku o oryginalnym smaku.

Na stronie internetowej marki będzie można znaleźć przepisy na potrawy kuchni chińskiej z wykorzystaniem sosów.  Działania będą prowadzone w internecie. Za kreację, realizację i media odpowiadają Lemon Sky JWT oraz ZenithOptimedia.

Czytaj więcej na temat: , , ,