Kraj

KNF promuje bezpieczeństwo w sieci [wideo]

Za część strategiczno-kreatywną kampanii odpowiada Walk Creative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX6b9fYTdCGU%22%7D
Ruszyła kolejna odsłona kampanii “Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci” realizowana na zlecenie Komisji Nadzoru Finansowego. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zasady bezpieczeństwa w sieci, które związane są z udostępnianiem osobom trzecim poufnych danych, takich jak: login, hasło czy dane osobowe.

Walk Creative odpowiada za działania strategiczno-kreatywne. Agencja zrealizowała trzy 30-s spoty telewizyjne emitowane w telewizji publicznej (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regiony), trzy spoty 45-s wyświetlane w internecie oraz 30-s spot radiowy emitowany w Polskim Radiu (PR1, PR3, PR4, PR24).

W kampanii udziału nie bierze żaden dom mediowy.