Kraj

Orange rozpoczyna świąteczną kampanię

Nowym bohaterom reklam pomarańczowego operatora towarzyszą jeszcze aktorzy z "Rodzinki.pl".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHuo0TL9kvh8%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeJ8T_QsTbjo%22%7D
Operator telekomunikacyjny Orange Polska z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia przygotował promocyjne oferty m.in.: ofertę Smart Planów LTE z telefonami i prezentami do wyboru (dodatkowy smartfon, tablet, smartwatch itp.); Neostrada i FunPack z dodatkowym bezpłatnym abonamentem komórkowym, smartfonem i telewizją bezpłatnie na rok (przy umowie na dwa lata); bonusowe minuty (do wykorzystania przez pierwszy tydzień miesiąca) w zależności od kwoty doładowania dla użytkowników ofert na kartę; dwa abonamenty bez limitu w cenie jednego oraz internet za 1 zł w ofercie Orange dla Firm.

Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor wykonawczy ds. marketingu rynku masowego i członek zarządu Orange Polska, przekonuje, że na IV kwartał, w tym okres świąteczny, przypada większa o ok. 30 proc. niż w pozostałych kwartałach liczba wznowień umów telekomunikacyjnych klientów indywidualnych.  

Ofertę świąteczną Orange będzie reklamował w rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej w ramach wprowadzonego niedawno nowego formatu komunikacji reklamowej “Pod jednym dachem” (pisaliśmy o nim w MMP24.pl 10.11 br. ). W reklamach oprócz nowych bohaterów wystąpią także aktorzy z serialu TVP pt. “Rodzinka.pl”, których Orange wykorzystywał w poprzednim formacie (m.in. Małgorzata Kożuchowska i Maciej Musiał).

Za wdrożenie nowej platformy komunikacji Orange odpowiadają wspólnie m.in. agencje Publicis, VML oraz Initiative.