M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ING Bank: "Kto wie, jak oszczędzać - ten ma!"

Maciej Burlikowski | 16 listopada 2015, 06:00

Bank startuje z drugą odsłoną kampanii kont oszczędnościowych: Kulesza w roli taksówkarki.

ING Bank Śląski (ING Bank) rozpoczyna kampanię kont oszczędnościowych. W ramach oferty specjalnej bank proponuje oprocentowanie środków na 2,5 proc.

To druga odsłona rozpoczętej w czerwcu kampanii. W nowych spotach ponownie występuje aktorka Agata Kulesza. Grana przez nią taksówkarka podczas kursów po mieście obserwuje różne postawy pasażerów wobec wydawania pieniędzy.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (spoty w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), internecie (kampania w największych portalach, m.in. Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, w serwisach VoD, Youtube.pl, Allegro.pl i Nokaut.pl). W oddziałach banku pojawią się wyklejki w witrynach, plakaty i ulotki.

Kampania ma wzmacniać wizerunek ING jako banku oszczędnościowego oraz budować świadomości atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,