General Motors Poland Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową flagowego kompaktu w ofercie Opla, czyli Astry pod hasłem: “Nowa Astra drażni klasę wyższą”
Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampania potrwa do końca listopada.
Opel przekonuje, że w nowej Astrze upowszechnia technologie i innowacje z wyższych segmentów po przystępnej cenie.
W telewizji, w kanałach ogólnopolskich i tematycznych emitowany jest 30-sekundowy spot. Reklama online wykorzystuje standardowe, a także wizerunkowe formaty reklamowe, formaty wideo oraz reklamę w modelu RTB. Kreacje wyświetlane są w największych portalach, serwisach informacyjnych, sportowych,motoryzacyjnych i biznesowych oraz mediach społecznościowych (Facebook i YouTube). Działania OOH obejmują jakościowe formaty nośników, głównie backlighty na terenie Warszawy, Krakowa, Śląska oraz Trójmiasta.
Dla fanów marki przygotowano również konkursy w social mediach. 11 listopada wystartował konkurs „Dynastia Astry”, w którym uczestnicy mają szansę wygrać weekend w hotelu spa. Konkurs prowadzony jest na fanpage`u Opla.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiadają agencje Scholz & Friends oraz 180heartbeats. Za przygotowanie i realizację kampanii, w tym zaplanowanie i zakup mediów, odpowiadają: Carat Polska, Posterscope Polska oraz Amnet Polska.