M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Chlorchinaldin jako przebój

Katarzyna Woźniak | 16 listopada 2015, 06:00

Znana od lat marka leku na ból gardła wraca do telewizji z nową kampanią.

W sieci pojawił się nowy spot reklamowy marki Chlorchinaldin. Za jego kreację odpowiada Hand Made Agency. Koncept kreatywny stawia w centrum matkę i córkę oraz przebój "Tyle słońca w całym mieście" Anny Jantar. Dzięki tabletkom na ból gardła obie kobiety mogą na cały głos wspólnie śpiewać ulubioną piosenkę. 
Chlorchinaldin zdecydował się po raz pierwszy wejść z kampanią reklamową do telewizji w 2013 r. (MMP24 z 21 stycznia 2013). Wówczas autorem strategii komunikacji i kreacji była należąca do Suzan Giżyńskiej i Piotra Mateckiego agencja Bed & Breakfast. Na potrzeby kampanii agencja stworzyła spoty TV, spoty kinowe, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz filmy do internetu. Produkcję spotów TV, kinowych oraz filmów internetowych zrealizowała firma Rock & Reel. Media na rzecz kampanii zaplanował dom mediowy Easymedia.
Nowy spot reklamowy przygotowała agencja Hand Made Agency. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, kto na potrzeby działań kupuje media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,