Kraj

Jacobs chce rozgrzać konsumentów zimą

Ruszają świąteczne działania marki kawy z portfolio Jacobs Douwe Egberts.

Jacobs chce rozgrzać konsumentów zimą
Jacobs Douwe Egberts rusza z przedświątecznymi działaniami dla swojej flagowej marki kawy Jacobs i podsuwa konsumentom pomysł na świąteczny prezent. Do 20 grudnia na stronie Przepisynakawe.pl trwa aktywacja,
w której można zaprojektować i wygrać zestaw kubków w sweterkach do kawy Jacobs.
Kampania jest kolejną odsłoną projektu Jacobs Baw się kawą. Tej zimy na specjalnej stronie internetowej każdy ma możliwość wygrania samodzielnie zaprojektowanych kubków w sweterkach. Trzeba zaprojektować je tak, by kubki ze sobą “rozmawiały”.
Przez cały rok na głównej stronie projektu można znaleźć kawowe inspiracje oraz aktywacje dla miłośników kawy: możliwość wygrania kubków z życzeniami (zima 2014) czy zestawu szklanek do kawy mrożonej (lato 2015).

Co tydzień do wygrania jest aż 500 zimowych zestawów. Świąteczna kampania Jacobs obecna będzie w TV, VoD, online oraz w radio RMF FM. Za organizację akcji odpowiada IQ Marketing. Za działania w obszarze digital – Isobar. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat. Działania PR-owe realizuje RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.