Kraj

Brackie podkreśla polsko-czeskie pochodzenie

Grupa Żywiec rusza z drugą odsłoną komunikacji nowego piwa Brackie Pils. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Just.

Brackie podkreśla polsko-czeskie pochodzenie
Ruszyła druga odsłona komunikacji piwa Brackie Pils, czyli nowej marki piwa, którą Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej największy z producentów piwa w Polsce, wprowadziła na rynek we wrześniu br.

Hasło: „Polsko-czeski kunszt piwowarski” ma podkreślać wyjątkową recepturę piwa, która łączy polski słód i czeski chmiel żatecki.

– Aby podkreślić wyjątkowe, polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w pierwszej odsłonie kampanii pojawiły się wizerunki dwóch piwowarów, autorów receptury. Teraz chcemy przypomnieć konsumentom wyjątkowy skład naszego piwa, któremu zawdzięcza swój polsko-czeski charakter – wskazuje Magdalena Tondera, kierownik ds. grupy marek w Grupie Żywiec.

Komunikacja obejmuje nośniki zewnętrzne w woj. śląskim, opolskim i dolnośląskim. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Just.