M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brackie podkreśla polsko-czeskie pochodzenie

Maciej Burlikowski | 17 listopada 2015, 06:00

Grupa Żywiec rusza z drugą odsłoną komunikacji nowego piwa Brackie Pils. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Just.

Ruszyła druga odsłona komunikacji piwa Brackie Pils, czyli nowej marki piwa, którą Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej największy z producentów piwa w Polsce, wprowadziła na rynek we wrześniu br.

Hasło: „Polsko-czeski kunszt piwowarski” ma podkreślać wyjątkową recepturę piwa, która łączy polski słód i czeski chmiel żatecki.

– Aby podkreślić wyjątkowe, polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w pierwszej odsłonie kampanii pojawiły się wizerunki dwóch piwowarów, autorów receptury. Teraz chcemy przypomnieć konsumentom wyjątkowy skład naszego piwa, któremu zawdzięcza swój polsko-czeski charakter – wskazuje Magdalena Tondera, kierownik ds. grupy marek w Grupie Żywiec.

Komunikacja obejmuje nośniki zewnętrzne w woj. śląskim, opolskim i dolnośląskim. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Just.

Czytaj więcej na temat: , , , ,