Kraj

Hołowczyc ponownie promuje zegarki Atlantic

Kierowca rajdowy ponownie weźmie udział w kampanii reklamowej marki.

Hołowczyc ponownie promuje zegarki Atlantic
Krzysztof Hołowczyc, kierowca rajdowy i od kilku lat (od 2007 r.) ambasador Atlantic, weźmie udział w nowej kampanii marki. Wypromuje limitowaną edycję zegarka Worldmaster – 1888 “Lusso” Open Heart Mechanical.

W ramach kampanii Hołowczyc użyczy swojego wizerunku w reklamach prasowych i online. Promocja nowego modelu zostanie także wsparta działaniami PR, za które odpowiada agencja Tailor Made PR.

Hasło “Czas na zmiany” ma symbolizować nowe wyzwania w sportowej karierze Hołowczyca, który z końcem sierpnia zapowiedział koniec udziałów w rajdach terenowych i rozpoczęcie przygody z rally crossem. Hasło ma też być znakiem nowych trendów – limitowany Worldmaster to pierwszy w portfolio Atlantic zegarek typu “open-heart”.

Promowany zegarek dostępny jest w 888 egzemplarzach.

Media Inn odpowiada za koordynację i zakup mediów na cele kampanii (wspólnie z firmą Zibi, która jest dystrybutorem marki Atlantic). Kampania będzie realizowana m.in. w magazynach “Playboy” i “Logo”, a także w “Newsweeku” oraz internecie.