Kraj

Sieć Netto idzie tropem premiumizacji

Sieć konsekwentnie poszerza portfolio marki własnej Premieur.

Netto, sieć duńskich dyskontów w Polsce, wprowadziła w ubiegłym roku markę własną produktów premium pod nazwą Premieur. Pod tą marką sprzedaje specjalne rodzaje serów, wędlin, owoców morza, pesto, anchovis, czekolad i pralin. Kolejne produkty z oferty Premieur będą dostępne w sklepach Netto od połowy grudnia.
Wartość świątecznych zakupów spożywczych Polaków z roku na rok rośnie i coraz większy odsetek osób zamierza je robić w sklepach dyskontowych – tak wynika z analizy corocznych raportów firmy doradczej Deloitte. Dzisiaj oferta premium Netto liczy ponad 60 produktów.
Jak przekonuje sieć, asortyment, który w roku ubiegłym cieszył się największym zainteresowaniem, został wprowadzony do oferty stałej.
Wśród produktów sygnowanych Premieur, które w wyniku popularności, są obecne na półkach Netto przez cały rok, są m.in. dwa rodzaje świeżych soków, masło orzechowe, syrop klonowy, gotowane krewetki czy anchovis z kaparami.
Przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia oferta Premieur zostanie wzbogacona
o kolejne propozycje. Będą to wędliny, takie jak: szynka Serrano, kiełbasa chorizo Iberico czy salami Parma, gouda z truflami, duże krewetki, suszone daktyle, a także pizza.
W asortymencie premium nie zabraknie również słodyczy: kremu czekoladowego, czekolad z 85-proc. zawartością kakao, z orzechami i pomarańczami. Firma ma ok. 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania duńskiemu detaliście ma dawać trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.