M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Great Open House i Hypercrew stworzą wspólną grupę

Tomasz Wygnański | 17 listopada 2015, 06:00

Agencje specjalizujące się w field marketingu (GOH) i digitalu (Hypercrew) coraz ściślej ze sobą współpracują.

Great Open House (GOH) i Hypercrew stworzą wspólną grupę. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego wyspecjalizowana przede wszystkim w field marketingu, a Hypercrew to firma o specjalizacji digital. Od pewnego czasu obie firmy są powiązane kapitałowo i coraz ściślej ze sobą współpracują. 

GOH istnieje od 2002 r. i w tym czasie zrealizował prawie 1500 projektów i kampanii marketingowych dla niemal 300 brandów. (wśród nich np.: Grupa Żywiec, Unilever, Tesco, Play, Pepsi, GsK, Hasbro, Danon, Nestle). Hypercrew  pracuje m.in. dla takich firm i marek jak Grupa Żywiec, Bosch, Coty czy Deutsche Bank. 

Kluczowe osoby w obu agencjach to w Great Open House – prezes zarządu Robert Kołodziejczyk, wiceprezes zarządu/dyrektor zarządzająca Agnieszka Dróżdż, a w HyperCrew – prezes zarządu Paweł Bobyk oraz wiceprezes zarządu Andrzej Rabsztyn.

W związku ze zmianami GOH przedstawił niedawno nową identyfikację wizualną. 

Szczegóły związane z funkcjonowaniem nowej grupy będą podane w najbliższych tygodniach. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,