Zagranica

BBDO New York z kampanią dla HP w konwencji "Star Wars"

Gigant technologiczny decyduje się na komunikację utrzymaną w atmosferze radosnego oczekiwania na premierę kolejnej części gwiezdnej sagi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHuMisIOJWLQ%22%7D
BBDO New York startuje w Stanach z kampanią dla marki HP utrzymaną w konwencji oczekiwania na premierę filmu “Star Wars: Przebudzenie mocy”. HP promuje głównie swoje tablety, ale również sprzęt fotograficzny i drukarki. W tle przekazu filmów pojawiają się hasła bliskie filozofii marki – innowacyjność, kreatywność i dzielenie się osiągnięciami wspólnych chwil.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fr6hDsVclRik%23t%3D81%22%7D
Bohaterem jednego z filmów jest nastolatek, który chce zaprosić dziewczynę do kina, ale wstydzi się powiedzieć jej to wprost. Konstruuje więc robota na wzór R2-D2, pieczołowicie zbierając do niego części. Kiedy robot jest skończony, przybywa do dziewczyny i wręcza jej bilety na “Gwiezdne wojny”. W filmiku “Instant Ink” HP chce pokazać, jak na odległość można z ukochanymi osobami podzielić się swoimi technologicznymi osiągnięciami i kreatywnością. W “Sound Wars” twórcy reklamy dają popis mistrzowskiej sztuki montażu i skojarzeń, a jednym z głównych bohaterów spotu staje się muzyka.

(Agency Spy)