BBDO New York startuje w Stanach z kampanią dla marki HP utrzymaną w konwencji oczekiwania na premierę filmu “Star Wars: Przebudzenie mocy”. HP promuje głównie swoje tablety, ale również sprzęt fotograficzny i drukarki. W tle przekazu filmów pojawiają się hasła bliskie filozofii marki – innowacyjność, kreatywność i dzielenie się osiągnięciami wspólnych chwil.
Bohaterem jednego z filmów jest nastolatek, który chce zaprosić dziewczynę do kina, ale wstydzi się powiedzieć jej to wprost. Konstruuje więc robota na wzór R2-D2, pieczołowicie zbierając do niego części. Kiedy robot jest skończony, przybywa do dziewczyny i wręcza jej bilety na “Gwiezdne wojny”. W filmiku “Instant Ink” HP chce pokazać, jak na odległość można z ukochanymi osobami podzielić się swoimi technologicznymi osiągnięciami i kreatywnością. W “Sound Wars” twórcy reklamy dają popis mistrzowskiej sztuki montażu i skojarzeń, a jednym z głównych bohaterów spotu staje się muzyka.
(Agency Spy)