M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pierwsza kampania reklamowa Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk

Maciej Burlikowski | 23 listopada 2015, 06:00

Kampanię obejmującą telewizję, internet, radio oraz prasę przygotowały: Grupa Eskadra, dom produkcyjny Tofi oraz ZOG.

Santander Consumer Bank, który niedawno (MMP24.pl z 28.10 br.) podpisał dwuletni kontrakt reklamowy z biegaczką narciarską Justyną Kowalczyk, startuje z pierwszą kampanią z udziałem sportsmenki.

Kampania potrwa do świąt Bożego Narodzenia. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP1, TVP2, Polsat, TVP Info, TVN24 oraz kanały tematyczne) dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję spotu odpowiada Grupa Eskadra, a za realizację dom produkcyjny Tofi. Reżyserem spotu jest Łukasz Jaworski, twórca wielu spotów reklamowych przygotowanych dla wiodących polskich marek oraz m.in. znanych seriali telewizyjnych (“Skazane”, “Usta usta” czy “39 i pół”). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia (ZOG).

Bank zachęca do skorzystania z oferty kredytów gotówkowych z możliwością spłaty pierwszej raty po trzech miesiącach.

Santander Consumer Bank jest Oficjalnym Głównym Sponsorem Justyny Kowalczyk. W tym roku Polka dołączyła do Teamu Santander – międzynarodowego zespołu zrzeszającego elitę biegaczy narciarskich z różnych krajów, którego tytularnym sponsorem jest Santander. Kontrakt reklamowy podpisano na dwa lata, z możliwością przedłużenia o kolejny rok. Od 2010 r. Justyna Kowalczyk była twarzą reklamową banku Polbank EFG, a po jego przejęciu marki powstałego banku Raiffeisen Polbank – do końca ub.r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,