Kraj

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty
Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe uruchomił własny program “lojalnościowy” (czy raczej rabatowy) o nazwie Visa Oferty. Jest on dostępny dla posiadaczy wszystkich ok. 20 mln debetowych i kredytowych kart Visa wydanych przez polskie banki klientom indywidualnym. By z niego skorzystać, potrzebna jest karta Visy oraz adres e-mail, bez wysyłania SMS-ów, e-maili czy drukowania kuponów.
Uczestnicy programu będą otrzymywać oferty zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. Zwrot równowartości zaproponowanego u danego detalisty rabatu następuje bezpośrednio na rachunek karty zarejestrowanej w programie.

W programie Visa Oferty uczestniczą detaliści z różnych branż, obecnie są to m.in.: Adidas, Hilton, Intersport, Multikino, North Fish, Reebok, PLL LOT, Starbucks, Telepizza, W. Kruk, Vistula czy Wólczanka. Oferty oraz partnerzy programu będą się zmieniać, natomiast ich liczba, jak deklaruje Visa, będzie rosła wraz z rozwojem usługi.

Visa przekonuje, że udział w programie jest także opłacalny dla detalistów: – Analiza zwyczajów zakupowych umożliwia detalistom tworzenie atrakcyjnych, lepiej dopasowanych ofert dla użytkowników kart Visa, buduje zadowolenie obecnych i przyszłych klientów. Z kolei konsumenci dzięki łatwej i prostej obsłudze rozwiązania nie muszą martwić się o specjalne kody, kupony czy karty lojalnościowe, nie muszą także informować sprzedawcy o tym, że korzystają z oferty. Po prostu płacą kartą Visa i zyskują – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu Visa Europe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Jego premierę wspiera kampania reklamowa – jej pierwszy etap koncentruje się na kampanii w internecie, w tym w mediach społecznościowych, m.in. serwisach Facebook, YouTube oraz Twitter. Wszystkie działania marketingowe będą skierowane również do użytkowników urządzeń mobilnych.
Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Według danych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na koniec czerwca br. w portfelach Polaków znajdowało się 34,4 mln szt. kart płatniczych, z których 28,2 mln stanowiły karty debetowe, a 5,8 mln karty kredytowe. 59,1 proc. wszystkich kart to karty Visa, 40,1 proc. zaś konkurencyjnego systemu MasterCard.