M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

John Lewis wykorzystuje produkcyjne "ścinki" do wsparcia seniorów

( red. ) | 23 listopada 2015, 06:00

John Lewis wykorzystał materiał "behind the scenes" do przygotowania akcji wspierającej działanie fundacji Age UK niosącej pomoc osobom samotnym w podeszłym wieku.

John Lewis dwa tygodnie temu wystartował z nową kampanią świąteczną. Długo oczekiwana przez publiczność opowieść o samotności i o tym, że święta są doskonałym czasem na pokazanie komuś, że się o nim myśli, wzbudziła duże zainteresowanie wśród internautów (MMP24 z 9 listopada). Jednym z ważniejszych zagadnień, jakie porusza spot, jest samotność osób starszych. John Lewis postanowił wykorzystać sceny niewykorzystane w spocie kampanii w akcji edukacyjnej i promującej działanie Age UK - organizacji charytatywnej wspierającej starsze osoby samotne. Narratorką w spocie jest Helen Mirren.
Działanie fundacji można wesprzeć, m.in. wysyłając SMS z hasłem "księżyc" pod podany numer telefonu lub odwiedzając stronę organizacji.
Spot dla Age UK został wyreżyserowany przez Kima Gehriga. Po raz pierwszy sieć John Lewis wykorzystuje materiały do kampanii "podwójnie" - we współpracy z Adam & Eve/DDB, która odpowiada za kreację i realizację spotu. Dochód ze sprzedaży części świątecznych gadżetów również zostanie przekazany na potrzeby fundacji Age UK.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,