M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reckitt Benckiser ponownie wybiera ZOG

Maciej Florek | 23 listopada 2015, 06:00

ZenithOptimedia Group wygrywa po przeglądzie ofert.

Jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji, Reckitt Benckiser po porównaniu ofert kosztowych ponownie wybrał do współpracy ZenithOptimedia Group. ZOG tym samym utrzymuje obsługę budżetu mediowego tego marketera i będzie dla niego pracował trzeci rok z rzędu. Jak wynika z naszych doniesień, do przeglądu zostały zaproszone też Carat Polska i Havas Media. 

Według danych Kantar Media wydatki reklamowe Reckitt Benckisera w telewizji w okresie I-XII 2014 wyniosły 237,3 mln zł.

O prowadzonym przeglądzie ofert Reckitt Benckisera informowaliśmy w MMP24 z dnia 19 października br.