Zagranica

Sieć Toys R Us powierzyła obsługę mediową Mediaedge:cia

Toys R Us, amerykański gigant handlu detalicznego zabawkami, skonsolidował budżet mediowy w wysokości 125 mln dol. w rękach rupy mediowej...

Toys R Us, amerykański gigant handlu detalicznego zabawkami, skonsolidował budżet mediowy w wysokości 125 mln dol. w rękach rupy mediowej Mediaedge:cia (WPP Group). Do tej pory reklamodawca był związany z domem mediowym Starcom i Tapestry. Z Group M (struktura negocjacyjna, do której należy m.in. Mediaedge:cia) współpracował w zakresie planowania i zakupu mediów w Hiszpanii. Decyzja o zmianie współpracy mediowej nastąpiła w cztery miesiące po przekazaniu budżetu kreatywnego z agencji Leo Burnett do Young & Rubicam, która podobnie jak Group M należy do WPP. Konsolidacja mediów w Group M odbyła się bez przetargu. Reklamodawcy chodziło o płynne przejście od współpracy w zakresie kreacji do współpracy w zakresie mediów. W tym roku Toys R Us przeprowadził restrukturyzację swojego biznesu celem redukcji kosztów operacyjnych i podniesienia efektywności działania. (“BrandRepublic”)