Kraj

Rusza pierwsza kampania Oleju Polskiego

Wykorzystanie kulinarnego słownictwa ma posłużyć stworzeniu charakterystyki Polaka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_j9Cp6U3bcc%22%7D
Ruszyła jesienna kampania wizerunkowa marki Olej Polski. Marka wykorzystuje opalizację znaczenia kulinarngo słownictwa i chce z humorem opisać nasze narodowe cechy. Autorem przepisu na reklamę Oleju Polskiego jest agencja Kalicińscy.com. Za przebieg kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).
Kampania wizerunkowa Oleju Polskiego realizowana jest na zlecenie producenta Oleju Polskiego, spółki Komagra, należącej do Grupy BZK. Kampania obejmuje emisję 15- i 30-sekundowych spotów telewizyjnych. Reklamy emitowane będą również w VoD. Kampania potrwa do 22 grudnia.
Reżyserią spotów zajął się Arkadiusz Żyłka, a ich produkcją Feelmovie Motion Pictures.