Zagranica

Linie Emirates podpisują umowę sponsorską z ATP

Od 2016 r. przewoźnik będzie wspierać turnieje tenisowe ATP World Tour jako Premier Partner. Pięcioletnie porozumienie jest największą umową sponsorską w historii ATP.

Linie Emirates i organizacja ATP rozszerzyły zakres współpracy. Od 2016 r. przewoźnik będzie wspierać turnieje tenisowe ATP World Tour jako Premier Partner. Pięcioletnie porozumienie jest największą umową sponsorską w historii ATP.
Jako oficjalny przewoźnik i Premier Partner ATP World Tour linie Emirates mają zyskać prawa do prowadzenia spójnych, globalnych działań marketingowych na jeszcze większą skalę. Jednym z ich elementów będzie prezentacja logo przewoźnika na charakterystycznych siatkach tenisowych podczas 60 turniejów w 29 krajach na 6 kontynentach. Przekaz ma trafić do ponad 800 milionów osób na całym świecie. W ostatnich latach turnieje przyciągały rekordową widownię  – w sezonie średnio oglądały je 4,3 mln kibiców na kortach i ponad 880 mln widzów przed telewizorami.

Linie Emirates są partnerem Platinum ATP World Tour od 2013 r., a także sponsorem tytularnym rankingów ATP. Zgodnie z nową umową przewoźnik zajmie pozycję Partner Premium, która dotychczas zarezerwowana była dla meksykańskiej marki piwa Corona. Umowa sponsorska z tym partnerem wygaśnie z końcem 2015 r.  
Wśród imprez tenisowych sponsorowanych przez Emirates znajdują się największe wydarzenia w sezonie, m.in. turnieje wielkoszlemowe Australian Open, Roland Garros i US Open, Emirates Airline US Open Series, Australian Open Series, rankingi ATP, Dubai Tennis Championships (ZEA), Barcelona Open (Hiszpania) i Rogers Cup (Kanada).