M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maryla Rodowicz twarzą marki Gellwe

Katarzyna Woźniak | 26 listopada 2015, 06:00

FoodCare zapowiada intensywne reklamowe uderzenie - na przyszły rok powiększa budżet marketingowy dwukrotnie.

Polska piosenkarka Maryla Rodowicz została ambasadorką Gellwe - jednej z najstarszych marek w portfolio FoodCare.
Umowa z artystką podpisana została na dwa lata. W ramach współpracy wizerunek ambasadorki znalazł się na opakowaniach produktów marki Gellwe, a sama szata graficzna produktów została unowocześniona. FoodCare postawi teraz na edukację, intensywną komunikację i poszerzenie dystrybucji.
Kampanii wizerunkowej z udziałem piosenkarki towarzyszyć będzie wsparcie marketingowe w mediach i materiały POS w punktach sprzedaży.  
W ramach współpracy z artystką marka Gellwe przygotuje specjalny portal kulinarny, w którym użytkownicy będą mogli znaleźć przepisy, wymienić opinie i doświadczenia kulinarne związane z marką Gellwe.
Firma planuje kampanię marketingową na początek przyszłego roku kalendarzowego. Obecnie trwa przetarg na obsługę kampanii, została już wyłoniona short-lista, na której znalazły się dwie agencje.
W serwisie MMP24 z 24 listopada informowaliśmy, że na czele firmy FoodCare stanął Mariusz Borowiak. Firma zapowiada, że przeprowadzi wiele ewolucyjnych przemian związanych z zarządzaniem, dystrybucją i opracowaniem odpowiedniej strategii dla poszczególnych marek. Spółka ma również plany wejścia na giełdę. Na razie nie ujawnia szczegółów.

Czytaj więcej na temat: , , ,