Kraj

Wydawnictwo Pascal opublikowało przewodnik dla GlaxoSmithKline Pharmaceuticals i marki Zinnat

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Pharmaceuticals promuje markę Zinnat - leku sprzedawanego na receptę. W promocji wykorzystywany jest wydany przez Wydawnictwo Pascal...

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Pharmaceuticals promuje markę Zinnat – leku sprzedawanego na receptę. W promocji wykorzystywany jest wydany przez Wydawnictwo Pascal przewodnik “Z Zinnatem w Unii Europejskiej”. – Celem akcji jest promowanie antybiotyku nowej generacji. Prezentacja produktu znajduje się wewnątrz tomu – powiedział Bogumił Gzik z działu marketingu Wydawnictwa Pascal. Logo leku znajduje się również na okładce książki. Zleceniodawcą tego projektu jest agencja Fastline. Przewodnik ma 184 strony i przedstawia weekendowe trasy po najpiękniejszych miastach i regionach Europy Środkowo-Wschodniej: Berlinie, Poczdamie, Wiedniu, Pradze, Budapeszcie i Bornholmie. Wydawnictwo Pascal, które specjalizuje się w wydawaniu przewodników turystycznych, zajmuje się też wydawaniem produktów korporacyjnych dla firm. Produkty te wykorzystywane są przez klientów jako prezenty korporacyjne, nagrody w programach lojalnościowych i promocjach sprzedaży. Publikacje przygotowywane są pod kątem profilu działalności klienta i grupy docelowej wskazywanej przez niego. Wydawnictwo Pascal przygotowywało projekty korporacyjne m.in. dla marek: Toyota, Mercedes-Benz, Fiat, Warta, Heinz, Kodak, ING Bank Śląski, PKO BP, Nordea Bank oraz Procter & Gamble. (PU, PM)