Kraj

Palma pokazuje swój spot

Marka Bielmaru prezentuje historię zagranicznego gościa na polskich świętach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Faa7halo1IVo%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 22 listopada 2015 r., startuje kampania marki Palma z portfolio firmy Bielmar. Celem działań jest lifting marki i pozycjonowanie w kontekście polskich tradycji kulinarnych. 
Komunikacja w ramach kampanii po raz pierwszy zaplanowana jest również w Instagramie, gdzie użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi wypiekami, podpisując je #pysznatradycja. Przygotowaniem kreacji oraz realizacją kampanii reklamowej zajęła się agencja S4. Zakup mediów i działania PR dla produktu prowadzi Zaza Media.

Na potrzeby kampanii powstał także hashtag #pysznatradycja wspierający aktywacje marki w mediach społecznościowych. Palma już od dłuższego czasu wzmacnia swoje działania w internecie. Na portalu Wypiekiudane.pl i profilu w mediach społecznościowych “A co na deser?” gromadzi społeczność poszukującą połączenia tradycyjnych smaków z nowoczesną rzeczywistością. Działania promocyjne będą również widoczne w punktach sprzedaży. Świąteczna kampania potrwa do 31 grudnia.